Gradus

Vol 8, No 4 (2021)
Kecskemét Urban Marketing (Kecskemét településmarketing)

Vendégszerkesztő: Tózsa István

Table of Contents

Előszó PDF
Tózsa István
I-II
Kecskemét, mint Eurázsia „kapuja” – az új eurázsiai kapuvárosok kialakulásának elmélete – Kecskemét lehetőségei PDF
Bernek Ágnes
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.001
1-11
Kecskeméti vállalkozások a belső városgyűrűben PDF
Korompai Attila
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.002
12-21
Kecskemét innovációs ökoszisztémája – Izrael, a Startup Nemzet jó gyakorlatai Kecskemét innováció és tehetségközpontú városi ökoszisztémájának megerősítéséhez PDF
Szolnoki Szabolcs
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.003
22-29
Kecskemét versenypozíciói a globális és az európai gazdasági térben. Kérdések és gondolat vázlatok PDF
Forman Balázs
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.004
30-37
Az én városom – identitás – elégedettség – kötődés – márka és a belső városmarketing PDF
Piskóti István
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.006
46-57
Az influencer marketing növekvő szerepe a városmárkázásban – inspiráló nemzetközi példák Kecskemét városának PDF
Papp-Váry Árpád Ferenc
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.007
58-66
Kecskemét tükrei – a testvérvárosi arculat funkciója PDF
Tózsa István
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.008
67-74
Kecskemét kincsei – A kecskeméti értékekre alapuló közösségfejlesztés új útjai PDF
Hágen Ádám
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.009
75-80
Városi ökoszisztéma számvitel megvalósítási lehetősége Kecskeméten – A fenntarthatóság vagyoni szemlélete PDF
Kovács Antal Ferenc
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.010
81-91
Marketing orientált városfejlesztés és partnerség a technológia korában PDF
Farkas Sára
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.011
92-102
Művészet és marketing Kecskeméten – Kecskemét belső identitásának erősítése egy helyi IMAGE–vállalkozó példáján PDF
Müller Andor
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.012
103-118



Copyright (c) 2024 Gradus