Gradus
Vol 12, No 3 (2025) - Special Issue - AZ AKTÍV IDŐSÖDÉS FELSŐOKTATÁSI ÉS TÁRSADALMI DIMENZIÓI - DIMENSIONS OF ACTIVE AGEING IN THE HIGHER EDUCATION AND SOCIAL SPACE
Table of Contents
Arts and Humanities
Előszó |
PDF |
Engert Jakabné
|
Az egyetemek szerepvállalása az aktív idősödés támogatásában |
PDF |
Fülöp Tamás
https://doi.org/10.47833/2025.3.ART.001
|
Társadalmi fenntarthatóság a szuperidős társadalmakban |
PDF |
Molnár Szilárd
https://doi.org/10.47833/2025.3.ART.002
|
Az aktív idősödés munkerőpiaci és nyugdíjrendszerbeli összefüggései |
PDF |
Hegedűs Tamás
https://doi.org/10.47833/2025.3.ART.003
|
A családtörténetkutatás szerepe az aktív idősödés támogatásában |
PDF |
Fülöp Tamás, Sági Norberta
https://doi.org/10.47833/2025.3.ART.004
|
A népszerűség titka - mit nyújthat az egyén, a család és a közösség számára a családtörténeti kutatás? |
PDF |
Ari Ilona
https://doi.org/10.47833/2025.3.ART.005
|
Milyen eszközökkel járulhat hozzá az idősoktatás a sikeres idősödés megéléséhez? |
PDF |
Bajusz Klára
https://doi.org/10.47833/2025.3.ART.006
|
A mosonmagyaróvári Nyugdíjas Egyetem hagyománya és fejlődési lehetőségei |
PDF |
Beke Dóra, Háromi Filoména
https://doi.org/10.47833/2025.3.ART.007
|
Copyright (c) 2025 Gradus