Gradus

Vol 12, No 3 (2025) - Special Issue - AZ AKTÍV IDŐSÖDÉS FELSŐOKTATÁSI ÉS TÁRSADALMI DIMENZIÓI - DIMENSIONS OF ACTIVE AGEING IN THE HIGHER EDUCATION AND SOCIAL SPACE

Table of Contents

Arts and Humanities

Előszó PDF
Engert Jakabné
Az egyetemek szerepvállalása az aktív idősödés támogatásában PDF
Fülöp Tamás
https://doi.org/10.47833/2025.3.ART.001
Társadalmi fenntarthatóság a szuperidős társadalmakban PDF
Molnár Szilárd
https://doi.org/10.47833/2025.3.ART.002
Az aktív idősödés munkerőpiaci és nyugdíjrendszerbeli összefüggései PDF
Hegedűs Tamás
https://doi.org/10.47833/2025.3.ART.003
A családtörténetkutatás szerepe az aktív idősödés támogatásában PDF
Fülöp Tamás, Sági Norberta
https://doi.org/10.47833/2025.3.ART.004
A népszerűség titka - mit nyújthat az egyén, a család és a közösség számára a családtörténeti kutatás? PDF
Ari Ilona
https://doi.org/10.47833/2025.3.ART.005
Milyen eszközökkel járulhat hozzá az idősoktatás a sikeres idősödés megéléséhez? PDF
Bajusz Klára
https://doi.org/10.47833/2025.3.ART.006
A mosonmagyaróvári Nyugdíjas Egyetem hagyománya és fejlődési lehetőségei PDF
Beke Dóra, Háromi Filoména
https://doi.org/10.47833/2025.3.ART.007



Copyright (c) 2025 Gradus