Gradus

Vol 11, No 1 (2024)

Table of Contents

Computer science

Feeling safe online and experience with cyber incidents among university students PDF
László Bottyán
https://doi.org/10.47833/2024.1.CSC.001
Előkutatás egy egyetem környezetvédelmi lehetőségeihez PDF
Ádámné Major Andrea, Kollár Ágnes Zsófia
https://doi.org/10.47833/2024.1.CSC.002
Látvány, élmény, ismeret PDF
Tekeli Miklós, Fülöp Vanda
https://doi.org/10.47833/2024.1.CSC.003
Mit érdemes beiktatni? A digitalizálás nyomai matematika órán. PDF
Jakab Enikő
https://doi.org/10.47833/2024.1.CSC.004
Tanulási szokások az NJE matematika kurzusain PDF
Győrffy Lajos, Osztényi József
https://doi.org/10.47833/2024.1.CSC.005
Módszertani innovációk és alkalmazásaik a szívgörbe projekt alapú tanulásában PDF
Szilágyi Szilvia, Körei Attila
https://doi.org/10.47833/2024.1.CSC.006
Módszerek a Java programok teljesítményének javítására PDF
Subecz Zoltán
https://doi.org/10.47833/2024.1.CSC.007
Objektum követő algoritmus teljesítményének vizsgálata különböző mozgásmodellek esetén PDF
Vincze Zsolt
https://doi.org/10.47833/2024.1.CSC.008

Engineering

Archeogeophysical application of non-traditional geoelectric arrays. A case study in a north-east Hungary site PDF
Marcell Kárpi, Mátyás Krisztián Baracza, Sándor Szalai
https://doi.org/10.47833/2024.1.ENG.001
PLA alapú keverékek és nanokompozitok Termogravimetriai elemzése PDF
Ádám Balázs
https://doi.org/10.47833/2024.1.ENG.002
Bükk és csertölgy faanyagok zsugorodás-dagadásának és elővákuumos faanyagvédőszeres telítési eljárások által elért védőszerfelvételének vizsgálata PDF
Buga-Kovács Luca, Horváth Norbert
https://doi.org/10.47833/2024.1.ENG.003

Business and Economics

Economic impacts and challenges in the sports sector during the energy crisis PDF
István Attila Kovács, Zsuzsanna Gősi
https://doi.org/10.47833/2024.1.ECO.001
The experiences of the economic transition in Central and Eastern Europe (1990-2000): The case of the Czech Republic, Slovakia and Poland PDF
Endre Domonkos
https://doi.org/10.47833/2024.1.ECO.002
Az ESG keretrendszer kihívásai magyarországi gyakorlati tapasztalatok alapján PDF
Katona Norbert, Tessényi Judit
https://doi.org/10.47833/2024.1.ECO.003
Egyetemisták médiahasználati szokásainak vizsgálata PDF
Tessényi Judit
https://doi.org/10.47833/2024.1.ECO.004
Statisztikai gondolatok az értékfeltáró kollégiumokról és azok jövőjéről PDF
Hágen Ádám
https://doi.org/10.47833/2024.1.ECO.005

Arts and Humanities

A comparative analysis of the current anti-bribery practices and ISO 37001 requirements in Ghana PDF
Grace Owusu, Peter Klotz
https://doi.org/10.47833/2024.1.ART.001
Perspectives of education standards in senior high school: an analysis of quality methods in Ghana's education service PDF
Nyarkoh Patrick Dede, László Berényi
https://doi.org/10.47833/2024.1.ART.002



Copyright (c) 2024 Gradus