Gradus

Vol 12, No 2 (2025)

Table of Contents

Business and Economics

Hol lehet a legkedvezőbb áron bevásárolni? – A fogyasztók véleménye az FMCG üzletláncok árairól PDF
Szűcs Róbert Sándor, Szabó Tamás
https://doi.org/10.47833/2025.2.ECO.001
A digitális technológia szerepe a „Z” generáció sportfogyasztói csoportjának preferenciáiban PDF
Széles József, Kassay Lili
https://doi.org/10.47833/2025.2.ECO.002
Játékospolitika a Közép-Kelet-európai régióban PDF
Makrai Márk, Széles József, Kassay Lili
https://doi.org/10.47833/2025.2.ECO.003
Hatékony vezetői tevékenység a termelő és a sportszolgáltató vállalatokban, összehasonlító esettanulmányokat megalapozó munkakeret PDF
Kassay Lili, Kovács István Attila
https://doi.org/10.47833/2025.2.ECO.004
John Maxwell öt szintű vezetési elméletének alkalmazása és kihívásai a sportvezetésben PDF
Kovács István Attila, Gösi Zsuzsanna
https://doi.org/10.47833/2025.2.ECO.005
Principles of commerical marketing and political marketing – simmilarities and differencies PDF
Lázár Leila Mária
https://doi.org/10.47833/2025.2.ECO.006

Arts and Humanities

Focus on women’s soccer: the first research results of The practical implementation of the Disney Playmakers program in Hungary PDF
Alexandra Cintia Móczik and Júlia Patakiné Bősze
https://doi.org/10.47833/2025.2.ART.001
Examining governance mechanisms in institutions of higher learning in Kenya PDF
Omuria Josephat Nyandoro and Priscah Mary Oluoch
https://doi.org/10.47833/2025.2.ART.002
Testing agility with and without the ball in football players in age of 10-13 PDF
Tamás Horvath, Anetta Müller, Bálint Karap, Melinda Biró
https://doi.org/10.47833/2025.2.ART.003
A tornasport fenntarthatósági aspektusai PDF
Tamás-Szora Lóránd1, Béki Piroska
https://doi.org/10.47833/2025.2.ART.004

Engineering

Az ipari pneumatikus munkahengerek mechanikus súrlódásának csökkentése PDF
Szakács Tamás
https://doi.org/10.47833/2025.2.ENG.001



Copyright (c) 2025 Gradus