Vol 11, No 2 (2024) - Special Issue - GAZDASÁGTUDOMÁNY AZ INTERDISZCIPLINÁRIS TÉRBEN - ECONOMICS SCIENCE IN THE INTERDISCIPLINARY SPACE
Vendégszerkesztők: Szemerey Szabolcs, Fülöp Tamás, Kárpáti József, Viharos Zsolt János, Kasznár Attila
Table of Contents
Business and Economics
Gazdaságtudomány az interdiszciplináris térben | |
Szemerey Szabolcs, Fülöp Tamás, Kárpáti József, Viharos Zsolt János, Kasznár Attila https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.001 |
A marketing és kommunikációs stratégiák időszerű fókuszpontjai | |
Katona Norbert https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.002 |
A koronavírus hatásai az alternatív turizmus, mint globális trend szerepének alakulására | |
Bakó Dóra Anna, Pálinkó Éva https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.003 |
Az álláspont megváltozásának szerepe a Challenger űrsikló katasztrófáját megelőző döntéshozatal során | |
Tanács János https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.004 |
A szponzoráció szerepe az e-sportban | |
Pásztor Attila, Tessényi Judit https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.005 |
A digitális generáció tartalomfogyasztási preferenciái | |
Mikis Martina Lili, Tessényi Judit https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.006 |
Kelet-Ázsia gazdasági átalakulásának elemzése - szakértői nézeteken és gazdasági trendeken keresztül | |
Plank Kata Rebeka, Tessényi Judit https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.007 |
A fogyasztói tudatosság vizsgálata a textiltermékek piacán | |
Nagy Csenge, Tessényi Judit https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.008 |
Magyar nagyvárosok online kommunikációs benchmark analízise Kecskemét szempontjából | |
Jenes Barbara https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.009 |
Információkeresés a vegán élelmiszerek piacán | |
Kiss Eszter, Pálinkó Éva Etelka https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.010 |
Kopátsy’ ideas along the dimensions of the ESG framework | |
Regina Antal, Norbert Katona https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.011 |
A fenntartható beruházások fontossága és támogatása Magyarországon | |
Hajnal Zsófia https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.012 |
A CSRD várható hatása szállítmányozással foglalkozó vállalatok nem pénzügyi beszámolóira | |
Karai Éva, Dragonya Gábor Zsolt https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.013 |
Vállalati energiahatékonyság eredményeinek kommunikálása | |
Rédei Balázs, Viharos Zsolt János https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.014 |
Vállalati értesítésmendzsment hatékony alkalmazásának feltételei | |
Macsek Tamás József, Viharos Zsolt János https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.015 |
Vállalati információs és logisztikai rendszerek hibái, ezek azonosíthatósága és lehetséges megoldásai – átfogó elméleti és gyakorlati összevetés | |
Benedek Nikolett, Viharos Zsolt János https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.016 |
The effective use of flowcharts in corporate training | |
Panna Boglárka Kis, Zsolt János Viharos https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.017 |
A tudásmenedzsment és folyamatmenedzsment közötti kapcsolat vizsgálata | |
Bedzsula Bálint, Ulmann Ákos https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.018 |
A szabályozási bizonytalanság hatásbecslése a piaci szereplők keresésintenzitás-alapú elemzésén keresztül | |
Molnár Márk, Barta Ákos, Villányi Judit https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.019 |
Néhány példa a spam-ek jelentette gazdasági kockázatokra - esettanulmány | |
Tóth Adrienn, Kasznár Attila https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.020 |
The Lafarge Group – a short case study | |
Guillaume Schmidt, Attila Kasznár https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.021 |
A Debrecenben élő alföldi üdülőtulajdonosok vizsgálata | |
Csordás László https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.022 |
A szabadidő-lakások helyszínének kiválasztására ható tényezők | |
Csordás László https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.023 |
A történelem és a jelenkor találkozása a turizmusban: régészeti parkok összehasonlító elemzése hazai és nemzetközi példákon keresztül | |
Vargáné Gálicz Ivett, Dávid Lóránt Dénes https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.024 |