Gradus

Vol 10, No 2 (2023)

Table of Contents

Business and Economics

Egy viselkedésgazdaságtani kísérlet tapasztalatai a tantermi órákon és a kutatásban PDF
Valociková Cyntia, Csongrádi Gyöngyi, Miskolczi Péter, Kolnhofer-Derecskei Anita
https://doi.org/10.47833/2023.2.ECO.001
Az indiai terrorszervezetek finanszírozási tendenciái PDF
Kasznár Attila
https://doi.org/10.47833/2023.2.ECO.002
Financial Literacy among Slovakian generations PDF
Adam Páldi
https://doi.org/10.47833/2023.2.ECO.003
A promising relationship between the Visegrad cooperation and the Mashrek region PDF
Márton Seidner
https://doi.org/10.47833/2023.2.ECO.004
Borravalóadási szokások Magyarországon PDF
Fenyvesi Éva, Kovácsné Székely Ilona, Polák-Weldon Réka
https://doi.org/10.47833/2023.2.ECO.005
Az IFRS aktuális kihívásai a Zwack-Unicum példáján keresztül PDF
Hajnal Zsófia, Tessényi Judit
https://doi.org/10.47833/2023.2.ECO.006
Smart government: role of e-government in local government PDF
Nur Syuhaini Abdul Wahi
https://doi.org/10.47833/2023.2.ECO.007
Determinant factors of digital inclusion of digital divide groups: a tale of smallholder farmers of Bangladesh PDF
NSheikh Mosa Shrabony, Berényi László
https://doi.org/10.47833/2023.2.ECO.008
Validating UTAUT model for e-government adoption among employees: a pilot study PDF
Nur Syuhaini Abdul Wahi and László Berényi
https://doi.org/10.47833/2023.2.ECO.009

Arts and Humanities

The coach’s Leadership role in cooperation with athletes PDF
Lukács Anikó, Gősi Zsuzsanna
https://doi.org/10.47833/2023.2.ART.001
The case of non-industry driven apprenticeship schemes and the digitalization of their administration at the Malta College of Arts, Science and Technology (MCAST, Malta) PDF
M. Montalto and C. Agius
https://doi.org/10.47833/2023.2.ART.002
Dual higher education in Croatia: a long way to go PDF
Marko Turk
https://doi.org/10.47833/2023.2.ART.003
A hazai általános iskolás tanulók Minecraft használati szokásainak vizsgálata PDF
Bősze Brigitta, Devosa Iván
https://doi.org/10.47833/2023.2.ART.004
Practical education at universities in Poland – legal regulations and reflections PDF
Edyta Halista-Telus
https://doi.org/10.47833/2023.2.ART.005
French dual and practical training approaches PDF
C. Merlo, A. Millet, I. Hernando Gil and X. Fischer
https://doi.org/10.47833/2023.2.ART.006

Engineering

Numeric structural analysis of high complexity steel frame structures PDF
Attila Piros
https://doi.org/10.47833/2023.2.ENG.001
A nikkel-bázisú szuperötvözetek forgácsolhatósági vizsgálatainak gazdasági háttere PDF
Kónya Gábor
https://doi.org/10.47833/2023.2.ENG.002
Síkalakváltozási nyomóvizsgálat alkalmazhatósága vékony lemezek esetén PDF
Szőke Dániel Gyula, Kölüs Martin László, Borbély Richárd, Béres Gábor József
https://doi.org/10.47833/2023.2.ENG.003
Szén nanocsővel erősített reciklált PP kompozit mikroszerkezeti vizsgálata konfokális mikroszkóppal PDF
Kun Krisztián, Bata Attila
https://doi.org/10.47833/2023.2.ENG.004
A szerszáméltartamot befolyásoló tényezők nikkel-bázisú szuperötvözetek horonymarásakor PDF
Kónya Gábor, Kovács Zsolt Ferenc, Takács János
https://doi.org/10.47833/2023.2.ENG.005
Hagyományos és fémüveg transzformátorok mágnesezési karakterisztikáinak összehasonlítása PDF
Kósa János Árpád, Mészáros Sándor
https://doi.org/10.47833/2023.2.ENG.006
Mérőállomás tervezése és kivitelezése UV csövek öregedésének vizsgálatához PDF
Csík Norbert, Sári Bence, Dömötör Zénó, Koszna Ferenc, Pásztor Attila
https://doi.org/10.47833/2023.2.ENG.007

Computer science

Math-teur, a mathematical card game for (not only) fun PDF
Attila Végh, Klára Kelecsényi and Éva Osztényiné Krauczi
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.001
Board Games in Mathematics Education: Presentation of the PDCA-based Graphic Design Process of the YETI Didactic Framework PDF
Szilvia Szilágyi and Eniko Palencsár
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.002
Tevékenység alapú Informatika kurzusok MOOC-alapú tükrözött osztályteremi környezetben PDF
Béres Ilona, Magyar Tímea, Barna Edina
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.003
Statisztika a statisztikáról PDF
Budaházy György, Kapuszta Ágnes, Héderné Bertók Judit, Szobonya Réka
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.004
Hogyan segíthetnek a fizikai kísérletek kisiskolás korban a környezetvédelem és a fenntarthatóság megértésében PDF
Tóth Attila, Jurík Tünde
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.005
Hogyan érdemes nagy tömegű adatot importálni Microsoft .NET Framework platformon? PDF
Kaczur Sándor, Friedel Attila
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.006
Alkalmazottak életpálya modellje – Java és SQL esettanulmány az Oracle HR sémára építve PDF
Kaczur Sándor, Kiss Balázs
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.007
Robotizációs lehetőségek a turizmusban és vendéglátásban PDF
Pántya Róbert, Törcsvári Zsolt,Vidor Róbert, Mucsics F. László
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.008
Társadalmi hálóink - életünk sikeres szervezése a hálózatok tudománya alapján PDF
Takács Anna Mária, Nemes Teréz
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.009
Termikus analízis egy típuspéldája és gyakorlati alkalmazása PDF
Tóth Attila
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.010
Érzékenységvizsgálat az építészeti tervezés támogatásában PDF
Vincze Nándor, Storcz Tamás Kistelegdi István, Ercsey Zsolt
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.011
Képfeldolgozás alapú személy-számlálás beágyazott rendszerben PDF
Kovács Tamás, Pásztor Attila
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.012
Miért hatékony a fizikai gondolkodás – Kepler III. törvényének hat aspektusa PDF
Nagy Péter
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.013
Using innovative devices in intermediate level of programming education PDF
Éva Krisztina Szerémi, Attila Pásztor
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.014
Egy hidrogén-alfa naptávcső átalakításának tapasztalatai PDF
Horváth Miklós, Ferenczi Béla
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.015
A logisztikai laborok szerepe és jelentősége a felsőoktatásban PDF
Valentinyi Zoltán
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.016
A Covid-generáció felzárkóztatása PDF
Katona János, Nagy Kem Gyula
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.017
Átlagok a gyakorlatban PDF
Ország Adrienn, Sugár András
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.018
Problémamegoldás a felsőoktatásban PDF
Nagy Kem Gyula, Katona János
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.019
Készletezési modellek oktatása GeoGebrában PDF
Nagyné Csóti Beáta, Kovács Edith Alice
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.020
Mesterséges intelligencia adatkészletek hatékony fordítása nyílt forrású technológiák segítségével PDF
Cserkó József, Pásztor Attila
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.021
Informatika és világ felsőoktatási alapozó tárgy oktatás-módszertani problémái az angol nyelvű képzésben PDF
Lázár Edit
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.022
Elkerülhetetlen baleseti helyzetek kezelése az önvezető járművek által PDF
Kiss Gábor, Bakucz Péter
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.023
Developing of NLP models by model based software developement PDF
Zsolt Krutilla
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.024
Nem stacionárius jelek ábrázolási lehetőségeinek összehasonlítása PDF
Csík Norbert
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.025
Személyek detektálása hőmátrix szenzorral és hierarchikus klaszterezéssel PDF
Drenyovszki Rajmund, Zsupányi Krisztián
https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.026

Agriculture

Malomipari gépek szerepe a búza DON-toxin csökkentésében PDF
Kecskésné Nagy Eleonóra, Nagy József
https://doi.org/10.47833/2023.2.AGR.001
Examination of vegetation indices based on multitemporal drone images PDF
Berzéki Marcel, Kozma-Bognár Veronika and Berke József
https://doi.org/10.47833/2023.2.AGR.002
A Grapler szőlőmetsző robot és a gazda modul tervei PDF
Veress Gábor,Kusper Gábor, Kusper Krisztián, Barócsi Zoltán, Szemethy László, Gaál Krisztián, Szabó Balázs, Terjék Lajos, Árvai László, Vida László, Márien Szabolcs
https://doi.org/10.47833/2023.2.AGR.003
Environmental impacts and future challenges of livestock sector in Hungary PDF
Edit Hoyk, Jenő Zsolt Farkas, Irén Rita Kőszegi and Ádám Szalai
https://doi.org/10.47833/2023.2.AGR.004
A KITE Zrt. precíziós gazdálkodási rendszere PDF
Szabó Levente, Riczu Péter
https://doi.org/10.47833/2023.2.AGR.005



Copyright (c) 2024 Gradus