Gradus
Vol 8, No 4 (2021)
Kecskemét Urban Marketing (Kecskemét településmarketing)
Vendégszerkesztő: Tózsa István
Table of Contents
Előszó |
PDF |
Tózsa István
|
I-II |
Kecskemét, mint Eurázsia „kapuja” – az új eurázsiai kapuvárosok kialakulásának elmélete – Kecskemét lehetőségei |
PDF |
Bernek Ágnes
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.001
|
1-11 |
Kecskeméti vállalkozások a belső városgyűrűben |
PDF |
Korompai Attila
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.002
|
12-21 |
Kecskemét innovációs ökoszisztémája – Izrael, a Startup Nemzet jó gyakorlatai Kecskemét innováció és tehetségközpontú városi ökoszisztémájának megerősítéséhez |
PDF |
Szolnoki Szabolcs
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.003
|
22-29 |
Kecskemét versenypozíciói a globális és az európai gazdasági térben. Kérdések és gondolat vázlatok |
PDF |
Forman Balázs
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.004
|
30-37 |
Az én városom – identitás – elégedettség – kötődés – márka és a belső városmarketing |
PDF |
Piskóti István
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.006
|
46-57 |
Az influencer marketing növekvő szerepe a városmárkázásban – inspiráló nemzetközi példák Kecskemét városának |
PDF |
Papp-Váry Árpád Ferenc
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.007
|
58-66 |
Kecskemét tükrei – a testvérvárosi arculat funkciója |
PDF |
Tózsa István
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.008
|
67-74 |
Kecskemét kincsei – A kecskeméti értékekre alapuló közösségfejlesztés új útjai |
PDF |
Hágen Ádám
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.009
|
75-80 |
Városi ökoszisztéma számvitel megvalósítási lehetősége Kecskeméten – A fenntarthatóság vagyoni szemlélete |
PDF |
Kovács Antal Ferenc
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.010
|
81-91 |
Marketing orientált városfejlesztés és partnerség a technológia korában |
PDF |
Farkas Sára
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.011
|
92-102 |
Művészet és marketing Kecskeméten – Kecskemét belső identitásának erősítése egy helyi IMAGE–vállalkozó példáján |
PDF |
Müller Andor
https://doi.org/10.47833/2021.4.TGT.012
|
103-118 |
Copyright (c) 2024 Gradus