Vol 4, No 1 (2017): Spring (April)
Table of Contents
Arts and Humanities
Levéltárak a tudományos kutatások szolgálatában | |
Fülöp Tamás | 5-13 |
Hollandia és a tenger | |
Ujlaky István | 14-25 |
Musikalische Bildung. Deutsche und französische Tradition im Überblick | |
Dameien Sagrillo | 26-35 |
Ein überzwerches Lob einer schönen Drama | |
Brigitte Hager | 36-42 |
A történelmi emlékezés változatai a német ifjúsági irodalomban | |
Lipóczi Csabai Sarolta | 43-47 |
A Hős útjai | |
Galuska László Pál | 48-57 |
A Másodlagos Teremtés Kulturális Háttere - A Kezdetektől Platónig | |
Feleky Mirkó | 58-64 |
Az ismeretlen Petelei – Egy magyar elbeszélő életrajzi legendái | |
Bárdos Dóra | 65-88 |
A mesemondók titkairól | |
Bárdos József | 89-94 |
Az óvodai elbeszélés műfajhasználatának kutatása | |
Szórád Frida | 95-106 |
Metaképek és Farkas Antal Jama munkái | |
Ragó Lóránt | 107-116 |
A reklámozás mint társadalmi kommunikáció | |
Molnár Edina | 117-122 |
Német és orosz helyzetmondatok kontrasztív vizsgálata | |
Csák Éva | 123-130 |
Alice Walker és Toni Morrison művei fordításainak összehasonlítása angol – magyar - német- orosz párhuzamos korpuszok vizsgálatának módszerével | |
Csatlós Krisztina | 131-143 |
Reading Models in L1 and L2 | |
Szilvia Varga Tánczikné | 144-156 |
Output No 1 of BleTeach Project: Good Practice Examples and Blended Learning Concepts in Teachers´ CPD in Hungary | |
Ildikó Szabó, Veronika Szinger | 157-164 |
Self-regulation in young learners’ vocabulary learning 167 | |
Judit Hardi | 165-173 |
Anyanyelvoktatás – miért és hogyan? | |
Kozmács István | 174-182 |
Hallás utáni szövegértés fejlesztése interaktív meséléssel | |
Szatmáriné Márton Tímea | 183-193 |
Az ifjúságügy mint több diszciplínára épülő terület | |
Nagy Ádám | 194-197 |
Az ifjúságsegítő képzés tudományági orientációja szakmai és képzési követelmények tükrében | |
Horváth Ágnes | 198-204 |
Inclusive Classroom Experienses in New York City | |
Judit Kerekes | 205-215 |
A programozási készségek vizsgálata középiskolában és a felsőoktatásban | |
Pap-Szigeti Róbert | 216-222 |
Társadalom és migráció az 1869. évi népszámlálás eredményei alapján egy zempléni mezővárosban, Sztropkón | |
Bagdi Róbert | 223-228 |
A mobilitás igénye különböző tanulási környezetekben | |
Miskolczi Ildikó | 284-290 |
Engineering
A lean szemlélet eszköztára | |
Koncz Annamária | 229-241 |
Agriculture
A levegőben terjedő kórokozók gombák teljes körű előrejelzésének lehetőségei a hazai növénytermesztésben | |
Magyar Donát, Pálmai Ottó, Antal Kristóf, Gyulai Balázs, Kemény Péter, Dóra Sebestyén, Nánási József és Szőke Csaba | 242-251 |
Archeofiton fajok felhasználása az ökológiai indikációban | |
Ecseri Károly, Honfi Péter | 291-294 |
Computer Science
Elektromos készülékek statisztikai paramétereinek becslése időpont alapján | |
Dömötör Zénó István, Kovács Lóránt, Drenyovszki Rajmund | 252-257 |
Szupravezetők alapjai és alkalmazása | |
Bársony Krisztián | 258-271 |
Survey on Software Defined VANETs | |
Sara I. Boucetta, Csaba Zsolt Johanyák, László Károly Pokorádi | 272-283 |