Vol 4, No 1 (2017): Spring (April)
Table of Contents
Arts and Humanities
| Levéltárak a tudományos kutatások szolgálatában | |
| Fülöp Tamás | 5-13 |
| Hollandia és a tenger | |
| Ujlaky István | 14-25 |
| Musikalische Bildung. Deutsche und französische Tradition im Überblick | |
| Dameien Sagrillo | 26-35 |
| Ein überzwerches Lob einer schönen Drama | |
| Brigitte Hager | 36-42 |
| A történelmi emlékezés változatai a német ifjúsági irodalomban | |
| Lipóczi Csabai Sarolta | 43-47 |
| A Hős útjai | |
| Galuska László Pál | 48-57 |
| A Másodlagos Teremtés Kulturális Háttere - A Kezdetektől Platónig | |
| Feleky Mirkó | 58-64 |
| Az ismeretlen Petelei – Egy magyar elbeszélő életrajzi legendái | |
| Bárdos Dóra | 65-88 |
| A mesemondók titkairól | |
| Bárdos József | 89-94 |
| Az óvodai elbeszélés műfajhasználatának kutatása | |
| Szórád Frida | 95-106 |
| Metaképek és Farkas Antal Jama munkái | |
| Ragó Lóránt | 107-116 |
| A reklámozás mint társadalmi kommunikáció | |
| Molnár Edina | 117-122 |
| Német és orosz helyzetmondatok kontrasztív vizsgálata | |
| Csák Éva | 123-130 |
| Alice Walker és Toni Morrison művei fordításainak összehasonlítása angol – magyar - német- orosz párhuzamos korpuszok vizsgálatának módszerével | |
| Csatlós Krisztina | 131-143 |
| Reading Models in L1 and L2 | |
| Szilvia Varga Tánczikné | 144-156 |
| Output No 1 of BleTeach Project: Good Practice Examples and Blended Learning Concepts in Teachers´ CPD in Hungary | |
| Ildikó Szabó, Veronika Szinger | 157-164 |
| Self-regulation in young learners’ vocabulary learning 167 | |
| Judit Hardi | 165-173 |
| Anyanyelvoktatás – miért és hogyan? | |
| Kozmács István | 174-182 |
| Hallás utáni szövegértés fejlesztése interaktív meséléssel | |
| Szatmáriné Márton Tímea | 183-193 |
| Az ifjúságügy mint több diszciplínára épülő terület | |
| Nagy Ádám | 194-197 |
| Az ifjúságsegítő képzés tudományági orientációja szakmai és képzési követelmények tükrében | |
| Horváth Ágnes | 198-204 |
| Inclusive Classroom Experienses in New York City | |
| Judit Kerekes | 205-215 |
| A programozási készségek vizsgálata középiskolában és a felsőoktatásban | |
| Pap-Szigeti Róbert | 216-222 |
| Társadalom és migráció az 1869. évi népszámlálás eredményei alapján egy zempléni mezővárosban, Sztropkón | |
| Bagdi Róbert | 223-228 |
| A mobilitás igénye különböző tanulási környezetekben | |
| Miskolczi Ildikó | 284-290 |
Engineering
| A lean szemlélet eszköztára | |
| Koncz Annamária | 229-241 |
Agriculture
| A levegőben terjedő kórokozók gombák teljes körű előrejelzésének lehetőségei a hazai növénytermesztésben | |
| Magyar Donát, Pálmai Ottó, Antal Kristóf, Gyulai Balázs, Kemény Péter, Dóra Sebestyén, Nánási József és Szőke Csaba | 242-251 |
| Archeofiton fajok felhasználása az ökológiai indikációban | |
| Ecseri Károly, Honfi Péter | 291-294 |
Computer Science
| Elektromos készülékek statisztikai paramétereinek becslése időpont alapján | |
| Dömötör Zénó István, Kovács Lóránt, Drenyovszki Rajmund | 252-257 |
| Szupravezetők alapjai és alkalmazása | |
| Bársony Krisztián | 258-271 |
| Survey on Software Defined VANETs | |
| Sara I. Boucetta, Csaba Zsolt Johanyák, László Károly Pokorádi | 272-283 |
Gradus