Gradus

VOL 2, NO 2 (2015): AUTUMN (NOVEMBER)

 

AZ EXCEL “REJTETT” ERŐFORRÁSAINAK FELHASZNÁLÁSA AZ OKTATÁSBAN

APPLICATION OF THE ‘HIDDEN’ RESOURCES OF EXCEL IN EDUCATION


Dr. Salamon József Imre

Abstract

Az Excel program - alaphelyzetben nem bekapcsolt - fejlesztőeszközeinek segítségével olyan munkafüzetek létrehozására leszünk képesek, melyekkel bővítve oktatásunk módszertanát, egyértelműen növekszik munkánk hatékonysága. Az űrlap-vezérlőelemek használata interaktívvá teszi az automatizált ismeretátadásunkat, miközben egyéni tempót engednek meg. Az alkalmazhatóság széles spektruma is indokolja a közoktatásban való felhasználását. Ezáltal válhat az Excel program az ismeretszerzés célján túlmenően annak hasznos eszközévé.

Excel’s Developer toolbar - which are default switched off – increases the ability to create workbooks for expand educational methodologies and increase the efficiency of our work. The application of Form Controls makes automatic knowledge transfer interactive, while it allows students individual pace of work. The wide spectrum of 'Form Controls’ application justifies the necessity of its utilization in state education.


Keywords

Kulcsszavak: Excel, Fejlesztőeszközök, Informatika, Matematika, Fizika,

Keywords: Excel, Developer toolbar, Informatics, Mathematics, Physics,


References

[1] Dr. Istenes Zoltán: Az aritmetikai logikai egység működése, megvalósítása (SZF4mtt.ppt)http://pszt.inf.elte.hu/index.php/munkatarsak/65-dr-istenes-zoltan.html



Copyright (c) 2024 Gradus